HAPPY HOLIDAY!! \^0^/


HAI!! today, hari kedua cuti sekolah...
happy! suka! gembira!
standard lah kan... murid sekolah ofcoz suka school break..

dalam gembira2 bercuti, ada sedih disebaliknya..
ya! my lovey teacher, will remove to another school this week.. T_T
Miss.Ee Sze Yin, my first chinese teacher, dia memang baik,
dia buat kan aq lebih semangat time subject math,
dia ajar memang cepat, cepat habis,
tapi aq tak kesah, aku sanggup berguru dengan kawan aku sampai seminggu
disebabkan aku x faham apa yang dia ajar...
aku tak kesah sebab aku sayang dia, and i dont want another teacher!
tapi, apa jer yang aku boleh buatkan, so just let her go..teacher! dont you ever forget me!

MIss EE SZE YIN.. teacher ! how cute a you?
for geography, hem aq lulus 25 eviden tuk setengah tahun.. jyeah!!
only 2 pupils pass it. Me and Alees!.. syukran2!

help me! aq ada 3 kerja krusus, nak di siapkan dalam mase 2weeks..
mai god! seriously, aq dah fedup nak buat kerja krusus Pend. Islam..
susah dowh, lappy aq dah ler tak install progam tulisan jawi.. hampeHH

last night aq khatamkan sebuah lagi novel
~lili buat najah~

memang! sedih tahap giga!! firstly, aq tengok mama baca, she's crying! wah! aq pun excitedlah..
ergh memang sedih sedih sedih..! i hate sad ending.. but this novel is superb awesome..
pada aq najah tuh sangat perfect! as an angel...btw, good job writer!..you make me cry..

ada lagi dua novel yang belum aq baca


 cinta kontrak, aq dah baca separuh novel ni dekat online, best, so im very excited to finish it!
gempak!

actually, bila aq baca novel karya pinggu toha memang aq akan pening, dan lambat habis or tak habis baca, coz of one reason, bahasa dia tinggi!..

i hope this school break, my mama will take me to go holiday... boleh lah mama!!*merayu*
p/s:you all doa kan ae, mama ajak aku pergi tempat yang best! nanti aq sayang korang!


No comments:

Post a Comment