KOLAM AIR PANAS and that boy...

Assalamualaikum,
hari ni sabtu. pagi2 lagi mama dah gegar biik aku sruh bangun.... huhuhu
then ikut mama hantar adik pergi camp.. huh.
dekat mana tau? dekat kolam air panas. 45 minit dari rumah..

memang bosan dekat sana..
walaupun dekat kolam air panas
"kolam"=main air.
tapi, inche Huda tak bawa baju lorh.
memang lah plan tak nak main air..
malu lah konon, dah besarkan..
tapi jiwa kanak-kanak riang masih ada lagi rupanye.. *sigh*
aku nak main air, nak lompt-lompat dalam air!!

tahu tak bertapa tensionnyer aku.
mama boleh plak pergi tolong cikgu2 adik gotong royong memasak.
yang adik2 sepupu aku+abang sepuupu aku, belum2 lagi dah lompat dalam kolam
so, secara rasminye aku hanye menjadi tukang penjaga beg, dan makanan.
nasib aku ada penyelamat!!! aku ada bawa KOMIK!! and NOVEL!!
selamat aku khatamkan komik wasabi.! sayang wasabi!!!
dan yang paling best!
i saw him!
yeah, my abang sepupu punya kawan..
kacak kot
tapi sedih lah... dia nampak aku time aku jadi tukang jaga beg.. huhuhu
mesti dia ingat aku budak nerd (tapi aq memang nerd)!
sebenarnya aku kenal  dia dah lame. time tuh aku masih hingusan lagi.
6-5 y/o.. then rumah aku dekt jer dengan rumah dia. dekat kot,  dekat dengan taman tempat aku selalu lepak(dulu-sekarang aku nerd tak campur orang)
first time(dulu) aku nampak dia dekat rumah dia sebab rumah dia depan taman. Dalam hati aku 'putihnyer' sweet dengan tahi lalat dekat leher.. yeah like my sungyeoll!

even aku kate aku dah 'kenal' dia ... tapi aku tak tahu nama that boy lah..
aku ada gak try pasang telinga time abg sepupu aku duk borak2 ngn dia.. tapi.
maybe aku ada sound problem + sound trouble , aku just dengar abang sepupu aku sebut nama dia aril or akim (tapi akim nama abang sepupu aku).. and yang tak syoknye aku dengan abang sepupu aku cakap dia pLayboy... huhuhuhu..

p/s:patut tak aku tanye adik kepada abang sepupu aku nama budak lelaki tuh siapa. coz adi sepupu aku tuh anak angkat kepada ayah lelaki tu... argHH malu!

No comments:

Post a Comment