New Year

Assalamualaikum.
         seriously dah lame gile   gampang aku tak  update    blog. bukan sebab malas ye. perkataan malas memang takde dalam hidup aq. *sediakanbaldiplease* . Actually laptop aku rosak so... faham - faham jerlah kan. selama aku tak update ni memang banyak perkara belaku weyh. kalau nak dicerita, esok pagi pun aku tak siap taip.

sebelum aku membebel meraban, aku nak ucapkan Happy New year!! oh please.. dah nak masuk Tahun Baru Cina dah Huda.. yes aku tahu, dan aku nak wish juga. Hahaha..
sempana tahun baru ni aku nak ade azam baru. orang ada aku pun nak ada juga, biaselah orang sekarangkan tahun baru azam baru.. yertak? padahal azam tahun lepas pun tak tertunai lagi. #Fact.

Boleh tak aku nak cerita pasal azam aku tahun ni. boleh tak?boleh tak? kalau tak boleh pun aku nak cerita jugak.(^O^)

Okeyh.. azam tahun baru aku ialah nak tunaikan azam tahun lepas yang tak tertunai lagi, bukan setakat tak tertunai usik pun tak. *lempangplease* .. Joke jer.. Cis!

 Azam aku tahun ni ..

  • Taknak buruk sangka.
Aku sedar weh .. aku ni memang buruk sangka, tersangat -sangat. actually tak adelah teruk sangat cuma.. aku nak bersihkan hati aku yang kotor ni dari sifat buruk sangka kat orang lain, buka setakat orang lain tapi diri aku sendiri. Aku nak cerita ni tentang sifat buruk sangka aku. Masa form 1 minggu orientasi, masa tu semua budak baru, dan aku memang tak kenal dia orang semua. Aku ada nampak satu kelompok budak perempuan, tanggapan pertama aku lepas tengok diorang adalah - confirm budak tu gedik. Ok aku salah sekarang dia jadi kawan aku, kawan baik dan dia tak gedik. 
  • Say no to DENDAM
korang nak tau tak dulu moto hidup aku adalah, ONCE YOU'RE MEAN TO ME FOREVER I WILL MEAN TO YOU. sekali orang tu buat jahat dekat aku selama - lamanya  aku balas balik dekat dia. Yes aku ni sangat - sangat pendendamkan. Even perkara tu kecik dan kadang orang tu tak sedar pon, asalkan aku sakit hati, mesti aku dendam dekat dia. Dan dulu aku takrasa yang dendam dekat orang yang buat jahat dekat kita tu salah, sebab dia dah jahat dengan kita dah sakitkan hati kita..apsalah nya kita balas balikkan kan kan. Alhamdulillah.. aku dah sedar tak guna dendam dengan orang buat hati sendiri sakit jer. Tui tui.

  • CRUSH? :P
aku memang ada ramai crush! Dan tahun ni aku nak buang dia orang dari hidup aku. kenapa? sebab ada crush ni memang sakit hari woo.. mengharap pada yang tak sudi, bukan setakat tak sudi pandang pun tak cis! ibaratnya melukut di tepian gantang.. walah... sadis nasib aku ni.







nampak tak dua ekor makhluk kat atas tuh!!actually dia dah termasyuk dalam fav artis aku!! so leng zai meyh! (p/s: Idol is idol crush is crush beza okeyh!)





주의 : Doakan yang terbaik untuk aku sempena tahun baru ni yer.  ^^ Lap You #kisssetempek#






No comments:

Post a Comment