Hate this

Assalamualaikum .

Hari ni aku story morry  siket lah yek tentang makanan yang aku tak suka. Setiap orang mesti ade kan makanan yang buat diorang annoying, so do I.


Kalau cerita bab makanan, aku paling benci sekali bawang putih ! BAWANG PUTIH!! yuks rasa dia sumpah meloyakan. Aku memang tak  dapat bayangkan bila  orang boleh makan bawang putih tu mentah - mentah pastu reaksi muka dia macam benda tuh sedap sangat. tak faham betul aku. Tapi aku boleh makan segala makanan yang dicampur dengan bawang putih, cumanya kalau dah termakan bawang putih, Ya Allah memang aku keluarkan balik lah benda tuh. :)

Then aku tak suka gila bunga kantann! Dan aku tak suka what ever makanan yang dicampur  dengan bunga kantan kecuali laksa! WAh sedapnye laksa! Korang tau tak bunga kantan tu rasa dia kuat sangat . Entahlah  tapi yang pasti tekak aku memang tak boleh terima masuk bunga kantan tuh . Dan muka aku akan jadi macam ni kalau termakan bunga kantan

Kalau sayur, aku makan semua jenis sayur kecuali tauge dan ulam. seriyesli rasa dia buat tekak aku kembang. Terutamanya tauge mentah! OMG ! Tauge tak sedap!

Actually, tu jerlah kot makanan yang aku tak boleh terima masuk dalam mulut. See! empat jer kan, bawang putih, bunga kantan , taugeh dan ulam. Tu maksudnya aku tak cerewet makan jer apa yang mak aku masak. Ala - ala anak mithali gitu . #Baldiplease!

주의 : Korang dah dengar lagu blog aku yang baru ni. Mirror by Justin timberlake? Macam bingit sangat kan? Nantilah aku tukar.

No comments:

Post a Comment