Random

Assalamualaikum

Busy? sepatutnya lah tapi manusia bernama huda ni orang lain semua sibuk study siang malam, dia sorang je yang merungut tak cukup tidur itu ini, padahal bukannya study pun just buat homeworks jer. Ahakss. Homework banyak sangat, bila kalanya nak ulangkaji bab form 1 form 2?? Plus geografi dengan Kh tetiba ada exam PT3. KEMAHIRAN HIDUP weh, aku bukan main lagi nak berjimba-jimba KH takda exam bertulis just pbs jer tetiba cikgu umum ada exam. Soalan subjektif semua form 1-3. Duhhhhh mimpi buruk weh nak hafal alatan tangan, paip, mesin jahit kejadah semua tuh. Manusia bernama Huda memang susah nak ingat benda yang dia tak suka. Tapi aku still kena study... exam weh.. memang future aku tak depends dengan result exam aku, but still if I get worst result macam mana nak amik sains tulen kan. Yet I don't know what i want to be in future. Psychologist seems interesting...

Mama tadi tanya siapa idola aku, takde, aku takde idola. Aku tak jumpa lagi seseorang yang dah berjaya jadi macam apa yang aku nak. Orang yang cool dalam definisi aku sendiri. Yang bila aku jumpa dia aku macam 'wow' gitu dan terus nak jadi macam dia. Aku tak jumpa lagi Idol aku.Hmm aku banyak terinspirasi dari penulis-penulis yang aku baca buku diorang contoh Hlovate, but she's too mystery to be my idol, I don't know her/him but her/him masterpieces is cool tho. My friends didn't like hlovate's story but somehow I LOVE IT.

Dan statements, " Nak berjaya mesti kena ada idola ..." Didn't suits me. Manusia bernama huda ni, cuma buat benda yang dia nak buat je. So takde guna ada idola sebab aku takkan contohi dia right. And I do something in my own way. Aku ada cara aku sendiri, dan aku rasa teruk bila aku ikut-ikut orang.  Aku buat kalau aku suka, kalau aku nak. Dan statements, " Kpopers idol is their oppa" is wrong. Aku tak pernah jadikan kpop idol sebagai idola aku. Hell no. Diorang tu cuma sumber keseronokkan aku, aku taknak jadi macam diorang.

Okay habis merapu. Nak tidur  nanti nak kena bangun nak siapkan maths.. 50 questions more to be done.......

주의: Pernah tak rasa malas, kau tak penat just malas nak buat semua benda, dan kau hanya terbaring tanpa berbuat apa-apa *me 5 minute akan datang

No comments:

Post a Comment