Kesadisan raya.... *wipe ur tears*

Assalamualaikum !

Selamat Hari Raya uolllss...
Rare sangatlah kan wish hari raya malam-malam cemni raya ke empat masuk raya kelima pulak tuh.. hahaha
Actually tengah nak siapkan sains band 6, tapi dah bosan sangat nih mood macam tetiba hilang so update blog lah kalau tak memang berhabuk lah blog ni.

Weh sangat sangatlah sadis raya time ada exam besar ni. Sebelum cuti lagi cikgu dah bekalkan "kuih raya" kalau kuih raya betul tak apa lah ni homework berbakul-bakul. Kamon lah cikgu saya tahu saya nak exam besaaaaqqq tahun ni. Tapi... nenek-nenek sedara saya semua rajin buat kenduri, dan saya sebagai cucu harus datangkan tu nama adab kan. Pastu pastu saya kena tolong cat rumah lagi.. nak raya kan. Belum campur shopping baju raya semua. Macam takde masa nak siapkan homework. So tinggallah waktu 3 hari ni je yang ada untuk siapkan homeworks Mathematics, sains, kemahiran hidup, pendidikan islam, sejarah, Bahasa melayu, English dannn tu je kut. Sedih lah macam ni... Nasib duit raya dapat banyak terubat gaklah sedih saya nih ececehhh. Yerlah even dah form 3 tapi muka babyface kan tu yang dapat duit raya lagi. Muehehe.

Sebenarnya hati dan jiwa ini masih tak sedar apatah lagi bersedia nak menghadap exam. Please lah rasa nak lempang pipi ni kasi sedar sikit. Besarkan tiduuuuuur jer. Haishh lagi satu penyakit malas pun masalah gak. Serius weh aku rasa semua benda malas nak buat. Rasa nak nangis pun ada..  Sesiapa tolong lah siapkan homework aku mathematics aje  pun jadi lah.. tolong please please... please...  aku malas gila dokkkk

Stop the drama.

Sadis sangat yer budak form 3 tahun ni.. Eh taklah aku sorang jer yang sadis kekawan aku semua leklek jer berselfie tayang baju raya then upload kat fb, insta, twitter, muka semua happy macam Pt3 tu tak pernah wujud macam homework tu cikgu lupa nak bagi. Bertambah sadis bila ada sorang hamba Allah tu sombong bakhangg aishhh. Tak pe orang sombong selalu rugi. * Nah amik nik ketupat basi wekk * Triple sadis bila Raya ni tak puas nak main dengan dak kembar dua orang tu ergghh frust k. Lagi sadis bila aku kebosanan kat kampung pak su boleh senyum-senyum kambing texting dengan -bakal-maksu-to-be agaknye lah. Sadis bilawifi tak boleh connect dengan phone. Sadis sangaat bila dapat tahu sekolah dah nak buka..... Mohon cuti ditambah.

Ni sesi luahan perasaan apa? Dah ah wa nak cau.. nak layan perasaan atas katil lak dah pukul dua pagi ni.

Gambar raya tak ade. Ada banyak kat phone tapi malas nak upload. Kan dah mention awal-awal penyakit malas telah menyerang.

So selamat hari rayaaaa maafkan semua yang tersalah tersilap terkurang terlebih terkasar terkurang ajoo termaki terkutuk teremo ter... hmmm kita kosong kosong eh nak jugak kosong kosong. Hmm dah macam bola pulokk yer kosong-kosong. Maafkan aku ye sesungguhnya.. ingatlah,..tiada manusia yang sempurna semua buat silap. Korang yang berdendam tak nak maafkan kesalahan orang lain tu pikir diri tu dah perfect sangat ahhh? Cehh tetiba emo


주의: Kesadisan kehidupan membuatkan aku bertambah lapar eh matang eh?? Bila masa aku matang muehehehe.

No comments:

Post a Comment