How's life?

Assalamualaikum.

It's been a longgg time since my last post. You know asrama life (alasan) busy (alasan) tidur pun tak cukup (alasan) homework banyak (again alasan).

Actually busy tu memang, apa yang dibusykan pun tak tahu lah but the truth is tak de mood nak berblogging, rambling about nonsense. I think blogging stuff ni zaman -zaman aku lower form sekarang ni dah besar sikit malas nak layan benda - benda ni semua hehehe.

So how's life?

Pada aku tahun lepas, 2015 is quite something lah. Tuhan bagi dugaan dekat family aku, banyak benda baru aku belajar. I lost my cat but Allah gimme little brother alhamdulillah dah nak setahun dah adik aku tu. New friends, new people, adik adik dorm.

Tahun ni, I will sit for SPM in syaa Allah. Takut sebenarnya. Hari tu masa Xans (batch SPM '15) ambil result pengetua suruh Neos (spm'16) tengok kakak-kakak abang-abang ambil result supaya tercetus motivasi dan penginsafan untuk usaha sungguh-sungguh. Sumpah weh suasana dewan tu macam ada aura lain. Boleh pulak background dia lagu-lagu yang menyayat hati. Alhamdulillah 28 orang straight A's.

Neos? Huhuhu tu next year punya cerita, sekarang ni usaha dulu bak kata pepatah "man jada wa jadda" siapa yang berusaha dia berjaya in Sya Allah.

Semoga aku kekal fokus dan berstamina untuk menghadapi SPM ; you know berstamina untuk stay up, homeworksss, prep , SSA and dorm stuff.

Semoga Allah berkati ilmu yang aku pelajari... result tu nanti biarlah aku dapat setimpal dengan usaha aku.












No comments:

Post a Comment