Result

Assalamualaikum.

22 Diesember 2014. Hari yang ditunggu-tunggu.
Alhamdulillah. Syukur. walaupun tak dapat apa yang diharap tapi tuhan bagi apa yang aku layak. 
Jatuh juga setitis dua air mata. Tapi sekarang dah boleh senyum, tanda dah boleh terima takdir tuhan rezeki aku takat  7A 3B.

Cuma BM penulisan agak terkezzzzut juga lah. Hari tu check markah A. Bila keluar result B. Ni mesti kes pentaksir tolak markah aku. Cehh.

Aku tak nak komen apa-apa pasal PT3. Dah cukup aku luahkan di twitter. Dah cukup Parents aku faham situasi aku. 

Untuk Syazwani, tahniah kau layak dapat 9A 1B. Peluk sikittttt.
Alees juga tahniah aku tahu kau mesti terkilan ada C. Tapi 8A 1B 1C is a good result tho.
Izzati, Syafiqa dah boleh buat geng sama-sama dapat 5A.
Aisyah . . . Tak pe hak kau tak nak share. Aku harap kalau result bagus kau tak lupa bersyukur. Kalau result kau KO redha aja lah. SPM ada lagi. 

ye SPM ada lagi dan tahun 2016 giliran kita 100% KBAT dan HOTS.

7A 3B

주의: Batch pertama dan yang paling teruk mungkin. Thank you KPM.

No comments:

Post a Comment