Fellah

Assalamualaikum.

Tahniah sebab naik kelas, saya suka lah awak jadi classmate saya
Awak kalau awak tak ada kawan awak kawan lah dengan saya 
Saya sedih betullah tengok awak senyap aje.
Sorry lah terpaksa pindah tempat duduk, saya dah pilih tempat terbaik hari tu, view saya betul-betul kepala awak. Belakang awak kiri sikit. Tapi esoknya bila datang kedudukan meja dah berubah. Hampa betul saya.
Kita setiap hari datang awal sama-sama. Tapi saya saja pergi tandas dulu. Tak kan nak naik tingkat 4 pagi-pagi buta dengan awak pulak kan. Nervous lah saya.
Terima kasih sebab bukakan lampu kelas.
Kesian sangat bila nama awak tak kena panggil, sorang duduk dekat bawah yang lain semua duduk atas kerusi. Tak apalah yang penting awak dapat naik pentas.
Kenapa tadi lambat masuk kelas bio! awak takut cikgu salasiah ke? Jangan takut lah saya kan ada. 

Hehehe.




주의 : #Fellah #SecretAdmirer #GoFellah! #BukanNamaSebenar This is not me...... lol. My feelssss you all. That moment when you know your crush will be your classmate. And now he's my classmate chuollllsss !

No comments:

Post a Comment