SEHEBAT

Assalamualaikum !



Alhamdulillah. I guess this one of the best things that happen in my life !

Result keluar pukul 12 lebih malam tadi. Aku dah buka laman web, tapi tak tekan semakan sebab takut tak dapat, nanti sedih sorang - sorang, sebab mama dan baba dah tidur. So aku tenung aje lah laman web tu sampai ngantuk.

Yelah sebab mrsm tak dapat, takut juga tak dapat sbp. Lagi-lagi bila baca tweet yang dapat 9A tapi tak dapat SBP. Aku 7A je kut. Makin tambah seriau!

Pagi-pagi mama kejut solat subuh. Terus cakap yang result dah boleh check. Mama suruh cepat-cepat solat. Excited kemain. Bila tekan semakan aje, ayat pertama yang aku nampak SMS Batu Pahat. Bersyukur sangat, mama pun happy. Memang mama harap aku dapat sehebat sebab satu jalan aje dengan mrsm adik. Taman - Mrsm Bp - Sehebat. Sehala aje dari rumah, so senang nak ambik nak hantar. Katanya.

Pentagon semua mohon kecuali ecah. Tapi yang dapat aku dengan Alees. Alees dapat SMS Perempuan Seremban. Dia dah  plan nak outing dengan pijam sebab sekolah sama-sama dekat N9. Kawan dari sekolah lama katakan.

So 25 Feb ni aku daftar. Ada masa lagi nak spent time dengan Pentagon, dengan SMK Dato Sulaiman, cikgu-cikgu kesayangan. Serius weh, dah perfect dah hidup aku dekat SMKDS. Tapi sebab impian aku nak masuk SBP, aku mohon dan bila dapat ofcoz aku terima.


주의 : So excited, yet a bit nervous. Insya Allah baik-baik sajaaaa 

No comments:

Post a Comment