HAPPY BIRTHDAY

Hari, ni aku tak da idea nak update ape dekat blog aku. tapi disebabkan dah terbuka blog ni, tiba-tiba rasa macam ada semangat nak tulis. tulis? aku bukan taip ke? abaikan. back to the topic.
Tadi aku selak, selak lah majalah epop, bulan-bulan yang lepas. motif? sebab aku dah bosan, nak kata takda kerja, Folio sentuh pun belum. ape seyh. so, ni contoh majalah epop.



kalau korang memang kpop lover, mesti tak pernah miss beli majalah ni. pada yang tak tahu lagi kewujudan majalah ni, jangan lepaskan peluang beli ok. murah jer kalau edisi biasa harga dia RM4.00, kalau macam hari raya mahal sikit lah.. apasal tetiba aku jadi promoter ni??melalut jer. tapi tak pe lah nak berkongsi-kongsi infokan. sharing is caring right.
then, time aku selak,selak tu banyak kali jugaklah , nampak artis yang birthday dia sama bulan dengan aku! aw!! sweetnyer.gedik sudah. sama bulan jer kot, tu pun nak gedik tahap gaban, ape seyh. eh suka la blog aku. kesah?!

3 Artis korea kelahiran bulan ogos akan diumumkan sekarang
*tepuk-tepuk*
 Sungyeol (infinite)
27 August 1991
Oppa! you already 21 now. Maintain your chodingness. hope you got more lines in infinite future songs. so that i can hear your heaven voice.

Niel (teentop)
16 August 1994
niel, happy birthday. birthday kita samalah niel cayalah! dulu kita suka dekat niel, tapi sekarang sungyeol is the first lah.

Seung Hyun (ft.island)
21 August 1992
sarang,sarang,sarang! mamber yang paling best dekat ft.island. maknae ofcourse lah kawaii!!

sebenarnya ramai lagi, tak sanggup aku nak tulis panjang-panjang.

  • tiffany (snsd) 1 august
  • hyung jun (ss501) 3 august
  • kyu min (led apple) 10 august
  • gong chan (B1A4) 14 august
  • hoon (u-kiss) 16 AUGUST *sama dengan aku*
  • jo kwon (2am) 28 august


ramaikan... bertuah betul yang lahir bulan august ni.

aku
*the one yg pakai baju coklat tepi sekali*
16 August 1999

Razif
*gambar curi*
18 August 1999

siapa 2 makhluk diatas?? siapa lagi gambar pertama ialah aku dan yang bawah tu si areII. Weyh razif, aku nak wish selamat hari jadi dekat kau ek. thanks so mch untuk gambar kek yang kau post kan tuh. even tak boleh makan.sorry wey, aku Wish lambat, time tuh kan last-last puasa, aku dah balik kampung. lepas tu broadband, atau yang lebih dikenali sebagai berukband lambat macam siput. so aku tak leh lah nak bagi kau gambar ke hapa... sorry heh.

주의 : sebenarnya aku just nak bagi tahu, aku dah 13 tahun. baba, tengs for the books. love it.

No comments:

Post a Comment